Nedstämd

Just nu känns allt så jäkla motigt, va ska jag ta vägen just nu.. hur sk ajag lösa hela min penga fråga.. :(

Jag menar hur är det meningen att jag ska överleva utan pengar, jag har en hyra och räkningar.

Jag viiiiiill verkligen inte :(

Just nu skulle jag vilja ha min mamma här..

hur lätt är det att få jobb i ett sverige där jobben knappt existerar. hur lätt är det att försöka överleva när man inte får en krona nånstans ifrån..

usch vilket negativt inlägg....

Sen är jag jävligt besviken på människor som inte tror på det man säger, speciellt när det gäller något som hänt som kanske inte alls är så trevligt.
att människor inte litar på en sån sak och tror att man hittat på det.. jag fattar verkligen inte hur det går ihop men att vara vänner.. om man inte ens litar på det en person säger.

Nej nu ska jag kolla på Navy CIS premiären :D
yeeey
imorgon blir det till att ta nya tag!

// Vessli - Lite nedstämd


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag litar på dig vännen. Du ska veta att jag fínns här för dig.



2009-02-18 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback