Onsdag

Tvättstugan krånglar fortfarande med mig... moorrr...men men

Jag har hitills fått två sms om att människor vill veta om jag testat ännu, och svaret är nej det har jag inte, jag väntar tills jag träffar min älskling ikväll, vi vill vara med varandra när resultatet kommer så jag får vänta ett par timmar till. vi ska ses runt 6 tin :P

Sen ska man ju helst kolla på morronen så det blir nog inte förren imorgon vi ska kolla :P hahaha..
jag är så sjuk nervös nu, jag har sån j*kla mensvärk men ingen mens, jag blir tokig.
Sen har jag suttit och läst runt lite om olika symtom, och jag har bara tre av dem så och dom kan förklaras med helt andra orsaker med...
Jag är trött hela tin numenra.. kan vara för att jag inte gör av med nån energi, och då blir man trött.. jag har en krass magen.. men det har väl jag alltid till och ifrån.. vem har har inte det ibland.. sen då.. hmm.. ja just det mensvärken utan mens..
och ja jag har gått över tiden med en vecka nu, och borde ha ägglossning om tre dar, så jag ska kolla det med, men jag blir lite paranoid när mensen är en vecka sen, den har aldrig vart det... :S

sen har jag precis läst att det kan ta upp till 14 dagar innan testerna avslöjar nått, speciellt när det inte är clear blue.. och det har jag inte..

Nej nu ska jag iväg och dona lite, sen blir det till att åka till södertälje, vi måste ju prata lite om allt ikväll med, hur vi ska göra med allt och sånt...om det nu blir två sträck...

// Vessli :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback