Onsdag

Ja då har halva veckan gått igen då.. en lugn vecka, föreläsning igår och jour i måndags.. resten av veckan ser också väldans lugn ut.
Idag är det manga.. tyvärr ingen bandy.. :( suck.. men men det kommer nästa år igen :D
Imorogn ska jag plugga heeeeeeela dagen.. måste ta tag i målstadsskolan ordentligt nu... viiill inte men jag måste väl.

Fredagen kommer se lika dan ut.. plugg och plugg.. :(

Annars har det inte hänt så mycket spännande jooo en sak jag har kommit på vem som är min förebild.. :)

Min alldeles egen mamma, hon är den starkaste jag vet, och är driven och har lyckats uppfostra tre barn på egenhand, och ett utan pappa i huvudtaget :D
Så min mamma är den stakaste kvinnan jag känner och vet om :D och jag älskar min mamma!

Jag har haft en fruktansvärd hemlänktan, jag vill bara hem till mamma och syskonen.. men bara för en helg.. :( men inte förren i april ska jag åka hem :(
men men jag får väl hoppas att de närmaste månaderna går fort!

Neee nu ska jag nog ta tag i att göra mig klar och ta mig till bibloteket här och hämta en bok jag ska ha :D

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jasså, så ni är tillsammans??

Du och jocke fogelberg va?



Hälsa honom så mycket från mig och så kan du be han höra av sig.



2009-02-11 @ 12:25:00
Postat av: syster

Saknar dig vi med stumpan! Om jag har turen och blir långledig en helg ska jag försöka komma ner till dig! (: Puss och kram!

2009-02-11 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback