Oro

Även om testet visade negativt och det säkert finna en logisk förklaring till att min mens är sen fast den aldrig vart det förr, så blir jag orolig.

Jag sitter just nu och funderar lite över sittuationen.
Jag och Älsklingen har ju pratat om allt och han stödjer mig i mitt beslut om att jag inte kommer göra en abort om det visar sig vara så.
Dock känns det lite konstigt om det skulle vara så, då skulle vi typ ha känt varandra lite mer än ett år när det skulle vara dax :S lite konstigt kanske.
Jag försöker försona mig med tanken på att det kan vara ett plus ändå, jag har pratat och kollat runt en massa och man ska kolla igen om mensen inte har kommit efter vecka eller ett par dagar. Jag hoppas fortfarande på att den kommer..
Men jag måste försöka försona mig med tanken isf det visar sig bli ett plus.

Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika sidor för att kolla lite, mest för att få lite ïnformation och lära mig lite om vad som kan hända och ske..
Sjukt också att jag länktar efter mensen för första gången.. haha samtidigt skulle det få vara skönt att slippa den för en gångsskull.. men jag vill för tillfället hellre ha den!

Hahaha i natt drömde jag btw om älsklingen och han var jätte elak, först så tog han min lilla svarta katt och stoppade in henne i en hamsterboll så man såg bara svart ludd å så sa han till mig att jag inte fick öppna.
Vilket jag självklart gjorde och då högg han av mig händerna och lät mig ligga och blöda till jag nästan dog.. sen vaknade jag.. snacka om att jag blev paranoid när vi pormenrade ner till södertälje och skämtatde om hamsterbollar och han sa jag ska nog stoppa ner din katt i en sån..
Turligt nog så kommer han inte göra det.. han gosar faktiskt med mina små bebisar nu :) jätte mycket idag tog han upp båda katterna i knät och klappade på dom och gosade :D
det går framåt.

Nu ska jag njuta av ensamheten en stund och ta en kopp te och kolla på tv :)
Älsklingen kommer snart och då får jag väl inte en lugn stund, han ska som sagt låna min dator och spela på ikväll och på söndag efter som hans nät ligger nere för tillfället!

// Vessli - hejja mensen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback