Oron har lagt sig

Jag har äntligen fått min mens, igår när jag satt och kollade på Jonas Gardell till pojkvännens stora förtret så gick jag på toa och tyckte att färgen inte riktigt stämde när jag torkade mig.. och så var det, mensen kom kort därefter :)

Så nu behöver jag inte oroa mig, visst det hade varit kul om det visade sig att det var ett plus med, men just nu passar det sig verkligen inte. Jag vill ha en stadig ekonomi så jag kan ge ett barn den bästa möjliga chansen, sen vill jag gärna ha vart tillsammans med pojkvännen lite länge än 3-5 månader, beror på vilket datum vi bestämmer oss för.. vi har nämligen inte riktigt koll på vilket datum vi blev tillsammans på.. :S

Sen är jag inte redo för en sån sak än heller... Så mensen var välkommern den här gången :)

Idag står tvätt, städning och en tur till södetälje på listan. tvätttiden början 10 så jag får dryga ut tiden medans jag väntar, älskligen ligger fortfarande och sover.. som alltid vid den här tiden på morgonen. men han sover inte längre till 2-3 iaf, utan 11-12 brukar han vakna till :)

Nu blir det lite frukost en kopp te och macka och en skön bok på det så får jag en bra start på dagen :)


// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback