Promenad, middag och spel

Ja killen som skulle kolla på lägenheten var här i 10 min och kollade, sen kom emma :)

Vi tog en promenad, utan sol, hahah förutom när vi satt inne på tumba grillen när emma åt, då var det självklart sol hahah typiskt min och emmas tur.
När vi kom tillbaka efter promenaden så satte vi oss och drack lite te och pratade, slö kollade på tv:P
Emma köpte ett spel på bokhandeln som vi testade innan hon gick alldeles nyss, men innan vi spelade hennes spel så spelade vi familje geni, emma vann som vanligt:P hon är sjuk smart den tjejen :P
Jag gjorde faktiskt ordentlig middag idag och inte bara makaroner:P
Jag åt faktiskt korvstroganof och ris :D muuums, min mammas resept :)

Nu sitter jag och tar det lugnt en liten stund innan min älskling kommer, han skulle komma runt 8, och han skulle ha med sig lite filmer som vi kunde kolla på :D
Så skönt som det har vart att varit själv en stund så saknar jag honom när han inte är nära!
Sen kanske inte 19kvm är idealiskt att vara två på men ändå.

Dagen har varit super bra och mysig, nu hoppas jag att kvällen kommer bli exakt lika bra och mysig :)

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback