Pyssel

Idag har jag spenderat med att stoooor städa älskligens lägenhet medans han vart hos sina föräldrar och nu ska han på huddinge - leksand.
Så jag tänkte överaska honom när han kommer hem med en ny städad lägenhet och lite mat :D
sen hoppas jag på en film eller likannde :D

Nu är det bara en och en halv månad kvar tills vi bor ihop helt fullt ut :D
Thihi de ska bli skönt att bo ihop och jag ser verkligen fram emot det :D

Det är några timmar kvar till han kommer hem, så jag ska spela bort lite tid faktiskt :D runt 11 kommer han nog vara hemma igen.. om han nu inte är så lat som han alltid är och ringer sin pappa och ber om skjuts!

Jag ska även utnyttja badkaret :D det förtjänar jag efter en hel dag av städning :D

Nu ska jag bada, spela och vänta på att min älskling kommer hem så vi får mysa lite :D

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback