Rastlös

Jag hatar verkligen att bara vara hemma hela dagarna, när man var ledig förr så kunde man alltid ligga i sängen och njuta en hel dag eller spela bort en dag på wow.. men icke, även fast jag är sjuk och har feber så vaknar jag 8 och blir rastlös runt 9..

jag har suttit på golvet i flanell skjortan och pyjamasbyxorna och sorterat papper, lagt alla papper som jag behöver til soc i ordning, nu fattas det bara två papper.

Jag har avverkat två filmer redan och spelat bort 4 timmar.. morr.. vad ska jag göra nu då..

Imorgon ska jag till biblioteket och lämna in en bok, och sen jaa ska jag väl dryga ut dagen igen antar jag..
jag är så j*kla mycket när jag är hemma, vilket inte är så bra, jag menar jag måste spara på pengarna, och sen är det inte bra för mina knän om jag går upp i vikt, jag väger redan mer än vad jag ska med min längd, jag är nöjd med min kropp, men jag tänker på knäna och min rygg som inte orkar bära upp allt.. så äta mer ska jag verkligen inte göra..

Jadg kom precis på en sak jag kan göra om dagarna.. jag kan ju ta en lite promenad varje dag iaf:) så får jag nått att göra...
 
Nån som är sugen på att följa med?

Pojkvännen får jag inte ut på en promenad varje dag.. fast han börjar vekna lite:P hahaha han gick frivillit 1600m i fredags när vi skulle ses :D han börjar bli duktig :)
Han har blivit jätte duktig när det gäller rökningen med, han röker inte inne nu mera, eftersom jag inte kan bo med nån osm röker inne, det är så äckligt när människor gör det, det är verkligen inte hälsosamt. Så han röker mycket mindre nu när han måste gå ner och röka :D

Tillbaka till ämnet, jag hatar att gå själv, jag vill ju ha nån att prata bort tiden med! Visst att det är skönt att lyssna på musik och så med, men jag gillar inte att ta långa promenader själv!
Nej nu ska jag krypa ner under ett täcke och försöka sortera en byrålåda, det är dax att börja packa inför flytten snart :)

Min mamma åkter till thailand i två veckor på fredag, hur ska jag klara mig utan att prata med mamma varje dag, jag menar vi har pratat varje dag sedan jag flyttade hemmifrån, jag har ju bara mamma! :S

// Vessli - Sjuk och rastlös går inte ihop

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vi kan ta en promenad nån dag! :) Och så har du ngn att prata med under tiden! :p

2009-02-23 @ 21:05:37
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback