Soc, Bank och rastlös

Ja då har jag ring samtalet till soc, och inom två veckor ska jag få en handläggningstid :)
så det kommer nog ordna sig, efter som jag inte har några tillgångar.

hmm vad ska jag göra resten av dagen då.. hmm jag har ju redan handlat det viktigaste, jag har vart på baken och skrivit ut de papper jag behöver därifrån, jag har skrivit ett cv som jag ska skriva ut på biblioteket, men det ska jag göra straxt innan mangan.

tvätt masiken är sönder så jag kan inte tvätta.. fast jag måste.. suck.
Jaa vad gör man jag kan ju inte sitta på ams hemsida hela dagen och söka jobb, det kommer inte in så många varje dag. imorogn ska jag lämna mitt cv till företag och människor häromkring, även om jag ska flytta till södertälje snart så går det att pendla hit.

Jag ska ringa vaktmästaren en gång till och hoppas på att han svara den här gången, så jag kan änmäla att tvätt maskinen är sönder.

Ikväll efter mangan så kommer pojkvännen hit och sover :) det ska bli mysigt :)
Men först ska han på hockey, trist med en sport intresserad pojkvänn när man hatar sport själv:P hahah förutom bandyn då :P
Men men han får lära sig att leva med att jag är feminist och jag med att han är sport nörd:P
Tur att båda gilalr wow då:P
Jag antar att det kommer bli en del spelande nu när man är hemma hela dagarna, jag menar jag kommer söka jobb med, men sen kommer jag inte ha så mycket att göra och då är wow det bästa att fly från verkligheten med:P 

Kanske att jag ska teckna lite på mangan så den blir klar, och jag faktiskt för en gångs skull har gjort det vi ska göra:P 
Sen ska jag nog vädra, damma och städa lite :) det behövs eller hur emma? 
Och sen är pojkvännen damallergiker, och jag har katter så då kan det vara bra att fixa det så han slipper klia sig i ögonen hela tiden. 

Nej nu ska jag göra nått vettigt av dagen och inte bara sitta här framför datorn. Jag kommer antagligen hamna här om ett tag igen.. hahah 

// Vessli 

Kommentarer
Postat av: emma

jo kanske, du kan få komma hit och städa också :P

2009-02-18 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback