Söndag

Dagen började med att jag vaknade av en mardröm, jag drömde att min bror blev blind :( 
Jag somnade redan innan melodifestivalen hade tagit slut igår.. jag är så himla trött hela tiden, jag fattar inte!

Jag åkte in för att jobba lite på ABF huset och det gick bra, vi gjorde ett bra jobb idag.

När jag kom hem så åt jag och tänkte att jag skulle börja göra mig klar inför konserten ikväll.. som för min del inte kommer bli av.. jag har fått feber och känner inte att en konsert är det bästa för min kropp :(
Jag vill verkligen gå, men jag vill inte offra min hälsa för det.. men men det kommer fler chanser..

Jag har nyss ätit en gång till idag.. tredje gången idag :O jag år när jag kom hem vid två och sen nu.. jag fattar inte..

Snön faller utan för mitt fönster och ligger fint på marken :D
Visst vill jag ha vår nu, men jag älskar snö, jag och emma ska åka skridskor nån dag :)

Jag ska snart bädda ner mig själv i sängen för att sova och värma mig en stund. Sätta på en bra film att somna till.. det känns lite hemskt att gå å lägag sig 17.00 på en söndag, plus missa en took bra konsert.. men vad ska jag göra.. jag är heeeeelt slut!

// Vessli - Bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback