Tisdag

Dagen började med att vakna och ta sig till pojkvännen :)
Jag hjälpte honom med lite smått och gott :) han hade städat och gjort jätte fint hemma :)

Sen åkte jag in till stan med emma för att ta en promenad på kungsholmen :)
vi hade det väldans trevligt på vår promenad, en luuugn promenad, sen följde emma med mig hem och vi åt och kollade på film :P Föräldrar fällan.. kan man tröttna på den :P

Nu är det andra avenyn som gäller :) yeey

Idag fick jag mitt brev från soc med, jag fick en mötes tid på tisdag klockan 14 :) och en maaaaassa papper att fylla i :P just nu är det bara en massa nollor på papperet:P hahaha
Det är så skönt att ha en tid inbokad iaf :D

Jag fick två komentarer till mitt förra inlägg om min mensvärk utan mens, jag har redan gått över tiden med 1 vecka, så jag borde nog kolla hur det står till :S
usch, jag hatar att inte veta vad som händer och vad det är, jag vill inte vara med barn nu, det funkar inte, jag vill inte nu, en annan dag men inte nu. :S

Jag har aldrig vart med om att min mens är så sen nångång, visst en dag eller två, men inte en vecka. 
tacka vare internet säger jag bara, jag klickade hem grav tester från nätet ist för annars måste jag vänta tills jag har pengar vilket jag inte vet när jag får nästa gång, så internet är det bästa :)
Jag borde få dem imorgon så jag kan kolla.. Jag har pratat med pojkvännen om det iaf, och han kommer hit imorgon så han är med mig under testtiden :) tack och lov för det :)

Vad händer om det visar sig att jag e med barn?
hur gör jag då?
Jag har inge annat val än att behålla det, jag skulle inte kunna göra abort nu.
Vi pratade om det med och han stödjer mig i det hela.
Men jag hoppas bara att det är lite skrämsel från min kroppssida.. jag hoppas verkligen det!
:s

// Vessli - Orolig


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Varför inte abort? Men vad bra att han står vid din sida, det är riktig kärlek! :)

2009-02-24 @ 23:08:17
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback