Torsdag

Mangan var hur kul som helst igår, dock var jag inte på så seriöst humör så jag kunde inte rita det jag ville.. men men

runt 11 tiden kom pojkvännen då blev det lite GH spelade och tv tittande innan vi somnade.
Jag vaknade runt 8 imorse, jag kollade lite på tv4s morgon grej, spelade tv spel, tecknade, stickande och Jonas Gardells livet :)

Sen bestämde jag att det var dax för han att gå upp då var klockan runt 13.. och jag var mäktigt uttråkad, jag tycker det är toook jobbigt med människor som sover bort hela dagarna.. men jag får vänja mig.. han är sån och verkar alltid vart sån:P Enligt vad jag hört iaf.. det blir lättare när vi bor ihop och allt är bådas, då behöver man inte känna att man måste vara hemma när den andre vaknar..

Vi har spelat lite GH idag och ätit.. annars har det inte hänt så mycket.

JAg har bara sökt 7 jobb idag, så det känns lite dumt, men de kanske kommer till några senare mot kvällen :) jag söker aktivt hela tin :D

Neeej om jag ska ta och göra en kopp te och kolla på när han spelar :P och kanske teckna eller sticka lite under tin.. jag vet ju hur det är när man fatsnar vid spelet:P

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback