Torsdag

Idag var det meningen att jag skulle till ikea med tjejjouren men det blev inställt.
Så jag blir hemma idag, min älskling ska låna min dator och spela wow ikväll så jag komemr vaar datalös:P men jag ska roa mig med tv spel tror jag :P

Testet gjorde jag imorse och det var negativt, men ingen mens än så länge.. var e den, jag söker med lycka och ljus efter den. men ett nytt test kommer göras i helgen om inte mensen dykt upp, vilket jag hoppas!

MIn mamma gav min yttligare 100 kr min mamma är verkligen bäst, även fast hon inte kan ge mig dom pengarna så gör hon det bara för att hon är världens bästa mamma!
Jag saknar henne jätt mycket!

Imorgon ska jag ge mig i kast med tvättstugan igen och hoppas på att allt är lagat den här gången, sen vet jag faktiskt inte, kolla på tv eller nått sånt kanske, på lördag kommer en kille och kollar på lägenheten:)
nu är det verkligen på riktigt:P

Idag ska jag uttnyttja min dator den tid jag kan, sen ska jag roa mig med massa annat, vet inte vad, som sagt kanske tvspelet men jag vet inte, jag har ingen super lust direkt.

// Vessli - Still waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback