Torsdag

Ja då har nästan en hel vecka gått igen, snart är det dax för fredag och helg, eller ja jag har ju vart ledig i två dagar nu, eller ja jag hade manga kurs igår vilket alltid är kul som vanligt.

Idag kommer de stänga av vattnet i mitt hus ett par timmar, hur i helskotta ska jag klara mig då??
Jag som springer på toa hela tin, men men jag får välan ta mig till skolan å sätta mig och plugga eller så...

Annars på schemat står tvätttid, japp ikväll så är det dax att tvätta igen :P jag bara tvättar och tvättar :P
jag ska nog leka lite med mangan med, så jag får koll på det jag vill ha koll på, just nu har jag enbart ett ansikte med hår, men jag har ingen kropp. sen måste jag fixa ett grovmanus, som igentligen var meningen att det skulle vara klart igår, men jag har ingen aning om vad min serie ska handla om.. nån som har en idé?

Imorogn är det redovisining, vilken kommer bli bra, det var inte så höga krav på redovisningen.
Lördag - söndag ska jag på ung vänsters DÅK, distriktårskonferans så det ska bli kul, jag ska hålla på med politik hela helgen.
Älsklingen ska ändå kolla på Hockey hela helgen och eftersom jag inte är intressead av sånt så går jag hellre på DÅK.
Sen från söndag till söndag ska jag bo därute, för att vi ska kolla lite vanor och hur vi ska lösa plugg situationen, det är en ganska lugn kurs och då passar det att testa.
det ska bli jätte mysigt att bo med honom hela veckan, jag länktar till det är dax att bo där på heltid.

Nej nu ska jag uttnyttja min toalett för sista gången på ett par timmar, sen plugga :P

Just det jag måste ju skriva. Johan syster Annika och hennes sambo Micke fick en liten dotter igår :D Grattis till er!

// Vessli - Vatten bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Sofi!

Jag läste att du skulle på DÅKen och såg framemot att se dig...men icke. Du var inte där. :( Varför? :S

2009-02-09 @ 06:32:43
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback