Tråkigt

Jag har tråkigt, det var inget unga mödrar idag så jag spelade en stund ist, men det var så tråkigt så jag la ner.

Just nu sitter jag på msn och prata med mitt kusinbarn :) som jag inte pratat med på länge och verkligen inte träffat på länge, fasten vi nästan bodde grannar i huddik hahaha så kan det bli!

I Hockeyn har precis andra perioden tagit slut så nu behöver jag bara plågas i en period till innan jag slipper :D yeeeeey

jaha va sysslar man då med i en period till, jag ska nog läsa lite på nätet och roa mig med det, eller kanske försöka läsa min bok, men det är så svårt med hockey ljuden i bakgrunden.

Nää nu ska jag terrorisera min älskling :P mowhahahah

// vessli - tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback