Trött

Efter en dag med äventyr med älsklingen, så är jag heeeelt slut, jag har ingen energi alls.. det känns verkligen att jag håller på att bli sjuk.. det känns verkligen inge kul, imorogn ska jag vara på ABF huset inne på sveavägen med tjejjouren hela dagen, och då vill man inte vara sjuk :(

Nu ska jag krypa ner i sängen, kolla på film och sova lite.. jag vill verkligen inte bli sjuk
det är bara att knappra vitaminer och försöka ta det lugnt, jag menar jag ska ju på konsert på söndag med.. och sitta på ABF huset.. så jag tänker inte eller rättare sagt jag vägrar bli sjuk!

Nu ska jag ringa min älskling och prata bort en stund.. han skulle ringa vid 10 men jag orkar inte vara vaken tills dess, då jag ringer nu ist!

vilken mysig fredags kväll jag får:P

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback