Vilma

Vilma är en liten bråk katt, först kissade hon i badrummet, brevid toaletten, sen bajasade hon på hall golvet..
Jag som spenderat hela dagen med att städa och dona för att få i ordning på lägenheten, vilket jag lyckades med :D

Men min lilla Vilma jag fattar inte varför hon skulle ensvisas med att inte gå på lådan.. kan hon inte hålla sig på den.
Hahah Joakim är inte särskillt förtjust i katter, men jag tror att han börjar mjukna inför dom nu, varje gång han är här så klappar och gosar han med dom :D oftast när jag inte ser hahah han vill inte erkänna att han tycker om mina små katter lite grann :P

Nu ska jag sätt amig ner och kolla klart på Gilmor girls och sticka lite:P hahaha japp jag är 22 år och jag stickar, jag har gjort det hela livet och jag älskar det.. att kolla på tv och sticka samtidigt är så mysigt, det får mig att tänka på min farmor :)


// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback