Duktig

Andra inlägget idag :P

jag sitter på jouren och skriver lite nu i väntan på att något ska hända:P
vilket vore trevligt om det inte gjorde, jag vill ju inte att nån ska må dåligt, samtidigt som det känns som om tjejer kanske  inte vågra ringa och det  är aningens trist :(

Men men skoldagen gick bra och jag överlevde :P kanske inte roligaste klassen och kanske inte bästa basgruppen, men det är sju gånger bättre än den som var.

nu ska jag sitta här i tre timmar till och sen blir det en hemfärd, imorogn är jag ledig och ska ut till södertäljes bibliotek och kolla efter kurslitteratur :)
sen på kvällen blir det en föreläsning på jouren om romska tjejers sittuation. Så det kommer bli spännande :)

Jag ska faktiskt spela lite ikväll med:P bara för att jag vet att jag kan ta lvl 39 ikväll :P det betyder att jag den här veckan kan ta lvl 40 :P yeeey :P

så lite ska jag spela, sen ska jag käka och sova :)

nej nu ska jag sysselsätta mig med nått produktivt :P

// Vessli - jobbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback