Känslomässigt virrvarr

Idag har vart en känslosam dag, mina känslor har löpt amok och ena studen har jag vart tok grinig, andra sekunden har jag vart stört ledsen och ja så vidare... just nu sitter jag och känner mig mest apatisk :(

Imorgon så står ett besök på södertäljdes bilbiotek på schemat.. ska skaffa kort och sedan låna lite kurs litt.. Efter jag är klar ska jag möta min älskling på ams, och sen ska vi till flemingsberg..

Jag ska följa med honom och handla sen antar jag att det blir till att kolla på tv en hel kväll.. ska också försöka prata lite med honom om lite smått och gott.. mina känslosvall och lite sånt.. så han slipper varndra i de mörka :P

Nej jag är heeelt slut nu, jag ska snart krypa ner under täcket och kolla på tv hela kvällen!

// Vessli - Känslomässigt virrvarr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback