Måndag

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i mitt blogg skrivande igen, bloggen blir ju snart två år och då kan jag ju inte bara lägga ner :P

Dock kommer jag bara blogga på vardagarna, helgerna kommer vara pojkvännens :)

Idag eller om en och en halv timme börjar aou 2 nästa del av min utbildning. Jag är sjuk taggad även om schemat kommer vara pressat.
JAg ser faktiskt framemot kursen :) för en gångs skull..

Det snöar, vilket jag känner ör lite lustigt, vinter var över för mig och våren skulle komma snart, men så är det väl alltid i januari, man tror att vintern är över så kommer snön och överaskar :P att man aldrig lär sig:P

Efter skolan så blir det tjejjouren:D jag ska joura lite idag, undra vem jag ska sitta med :P

imorogn ska jag och en tjej ur lr stud ta tag i det här och börja dra igång våren. På onsdag är det föreläsning och torsdag seminaruim :D
sen är de fredag och jag ska plugga under dagen, och vara med pojkvännen på kvällen :) på lördagen ska vi tydligen bowla och gå på bio:P
stackaren som ska bowla med mig:P hahaha

tiden går så långsamt när man väntar på något, jag väntar på att jag ska kunna gå till tåget och åka till skolan, men nej då tiden ska sega så jag blir tokig.

Nej nu ska jag försöka vara produktiv och göra nånting iaf:P

// Vessli - Skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback