Nya tag

japp, då ska jag ta tag i att skriva i bloggen igen :P

Nya året har både börjat bra och dåligt, csn strular och jag kommer inte få nått på en månad :S hur sk ajag överleva hade de tänkt.. men aja.. vad ska jag göra liksom.

jag har pluggat som en galning flr att bli klar med alla uppgifter de vill ha in, men fick veta att det fattas en till sen så är jag klar.... så den ska jag sitta med idag.

så idag blir det plugg, städning och tvättning.
imorgon är det sista dagen på kursen och portföljsnack :D så snart är det över, snart slipper jag alla människor :D

Sen så kommer helgen vigas åt pojkvännen, men sen kommer ina vänner ha min tid på veckorna när jag inte behöver plugga, den här våren kommer bestå av plugg, vänner och pojkvännen, och plugget ska verkligen alltid gå först :D
tjejjouren kommer få sin beskärda del också, amt lr stud :D

neej nu har jag inte tid att blogga nå mer på en stund :D

// Vessli - Är det en fattig månad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback