Onsdag

Ja dagen började med föreläsning, vilket jag klarade av nästan hela sista kvarten tappade jag koncentrationen helt.. men jag är stolt :D

sen diskuterade vi i studiegrupperna, jag har för övrigt en väldigt bra grupp :D
vi kom fram till det vi skulle :D

jag och emma åkte hem till mig och åt lite och kollade på en prinssesas dagbok 2 och chttrade lite:P som vanligt.

sen var det dax för manga kursen :D äntligen:D
hur kul osm helst och vi hade världens roligste diskusioner:P

Sverige - Ryssland spela idag på zinken:P jag var nära på att gå men det blev inte så jag valde mangan:P
men nu önskar jag att jag hade gått.. fan va spännande det var, jag såg de sista 40 minuterna av matchen :) ojojoj
Vi tog dom iaf:D yeey

nej nu ska jag sova, seminarum imorgn klockan 9-12, senm ikea med jouren:D

// Vessli - Soooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback