Onsdag

Ja VFUn gick väldigt bra idag:)
Jag njuter av varje sekund jag är där, jag kommer verkligen sakna den nu när det kommer dröja två månader innan jag ska tillbaka två dagar.

Senare idag blir det manga kurs :D yeey nu måste jag bara göra läxan som vi fick till den här gången :S

Jag har så jäkla ont i magen och ryggen idag.. jag fattar inte :( men men det går nog över

Nej nu är det dax att ta itu med läxan och fixa fram lite karaktärer till min serie :D

Tyvärr har jag ingen idé om vad jag ska göra, men det kanske kommer när jag väl satt mig ner.. hoppas jag iaf.. nu ska jag bara leta fram alla papper och pennor:P

Imorgon blir det skolan och föreläsning, sen ska jag hjälpa emma och färga håret :) sen njuta av att spela lite:P
jag är så stolt för jag har tagit mig till lvl 41 :D

// Vessli - Onnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback