VFU :D

VFU är underbart, det bästa som finns :D

Nu ska jag springa till biblioteket och skriva ut raporten och sen försöka väcka min älskling som ligger här och sover.. jag har redan försökt i ca en timme men han är omöjlig.. jag måste hitta en bra knep på det här nu..

Igår natt så lät han mig inte sova mycket, han låg och skrattade för sig själv och hade as roligt.. jag fattade inte åt vad.. men roligt var det.

Tydligen så förde jag över duma skämt till hans hjärna som han måstade skratta åt:P
vissa saker var faktiskt riktigt roliga:P
men det känns idag att jag knappt sovit en blund, jag är heeelt slut och skulle nog inte fatta mycket om det var en allvarlig grej jag skulle göra idag:P tur att jag har en dag till imorogn att göra intervjuer på:P jag har spendeat dagen med att hitta de jag ska intervjua.. jag har bara en kvar att försöka få tag på.. men jag vet inte vem jag ska ta:P

Men men nu ska jag käka lite, springa till biblioteket och sen väcka min älskling :D

// Vessli - trivs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback