15 sannigar om mig själv

Jag kidnappade den här från mitt kusinbarn Ida :) http://idakarlsson.blogg.se/

1. Jag är morgonpigg
2. Jag kollar på nyhetsmorgon varje morgon
3. Jag har inga "helsyskon"
4. Jag kan kolla på samma film flera gånger i rad
5. Jag skulle aldrig överleva utan min mamma
6. Jag har en gosedjurs pelikan i sängen varje natt 
7. Jag älskar att jobba med politik
8. Min favorit blomma är liljekonvalj
9. Mina katter är det bästa jag äger
10. Jag har tre tatueringar och fler kommer
11. Jag kan tillbringa en hel dag med att göra meninslösa saker
12. Min favorit färg är lila och jag äger mycket saker i den färgen
13. Jag kan bada flera gången på en dag
14. Jag älskar våren  
15. Jag avskyr när människor inte kan lyssna på vad man har att säga 

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

Hehe,tjuv ;)

Jag skulle aldrig heller överleva utan min mamma! (L)

Har du tatueringar,tre till och med,dom har inte jag sätt. Dom måste visas när vi ses nästa gång,när de nu blir,i sommar kanske? =)

2009-03-19 @ 18:26:10
URL: http://idakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback