5 Saken

5 saker jag har i min frys
¤ Korvbröd
¤ Svamp
¤ Is
¤ Frost
¤ .....

5 saker jag har i min garderob
¤ Kläder
¤ Skor
¤ Väskor
¤ Matta
¤ Skärp

5 saker jag har i min bil
Jag äger ingen bil, men när jag kör mammas så
¤ Band
¤ Vatten flaska
¤ God saker
¤ Varma kläder ( om det är vinter)
¤ Mina skor ( jag gillar inte att ha skorna på mig när jag kör )

5 saker jag har i min handväska
¤ Pennor
¤ Papper
¤ Nycklarna
¤ En eller flera böcker
¤ Vaselin

5 saker jag har i mitt badrumsskåp
¤ Nagelack
¤ Bamse plåster
¤ En lila sked som ska få vingar :)
¤ Tandborstar
¤ Min betskena

5 saker jag kommer att ha gjort om 5 år
¤ Skaffat ett jobb
¤ Pluggat klart pedagogiken
¤ Läst en massa böcker
¤ Skaffat ett husdjur till
¤ Enligt min pojkvän så har jag gift mig då.. hahaha vilket jag inte tror på

5 första bilderna i min dator
    Jag har inga bilder på min dator

5 första albumen i min dator
Slipknot, KISS, Iron Maiden, Metallica och Veronica Maggio DOm ända fem album jag har
     

5 första filmerna i min dator
   Fjorton Suger, Juno, Bortspolad, sen hade jag inga fler

5 personer att utmana
Den som vill helt enkelt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback