Fredag

Hela veckan har nu gått och nu är det bara två dagar kvar innan jag åker hem till mamma :D

Idag ska vi städa ur min gamla lägenhet och lämna in nycklarna.. sen ska vi käka med hans familj..

Igår träffade jag emma och vi tog oss en lång promenad i solskenet :)
varför kan de inte vara så fint väder idag för.. suck.. jag viil ha soool

Alla har sagt åt mig att ta med vinterkläder hem till mamma.. jag som är van vår kläderna nu.. att det kan vara så stor skillnad mellan olika ställen i ett och samma land...
lika osm när det regnar, så kan det regna på ett ställe och några meter bort så kan det vara strålande sool.. hur kommer det sig?

Nej nu ska jag göra nått vettigt som att gå på toa och göra mig klar för dagen :P

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback