Fredag den 13

Ja då var det återigen fredagen den 13 och världen är verkligen på sne idag.
Jag har fått höra två saker som verkligen gjorde mig chockad.. jag kan dock inte säga vad det är.. men jag blev chockad till 1000 kan jag säga.. och jag känner mig helt plötsligt jätte gammal :S

Idag ska jag förberede det sista inför morgon dagen och ta det lugnt.. så att jag är utvilad och klar till imorgon :D

Just nu sitter jag och kollar på en film och dricker te, mysigt :D
Man måste ju passa på nu när det är sista dagen för mig själv.. när jag kan göra som jag vill, när jag vill och om jag vill :P
Så då blir det att sitta under täcket i soffan och njuta in i det sista :D
Nu har jag bara tandborsten och två handdukar kvar att packa ner.. det har gått fort :S men nu är dagen snart här då vi blir sambos och måste anpassa oss eftervarandra och inte bara kan göra som man vill hela tiden :P 

Det kommer gå galant, men det kommer antagligen bli ett antal gräl nu i början då båda har enorma viljor och är ensvisa som getter båda två:P 
så jag tror att vi är en bra matchning:P

Nu ska jag njuta av teet och låta chocken lägga sig!

// Vessli - Chockad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback