God morgon söndag

Ja så var det sista dagen den här veckan då.
Jag fick faktiskt sov 20 miuter längre idag än vad jag brukar :)
Jag och Joakim har haft slagsmål i natt, ha brer ut sig över hela sängen och jag håller på att ramla ur, sen ska han naturligtvis ha min kudde med.. åå va förbannad jag har vart i natt.

Han ligger fortfarande och sover medans jag sitter och uträttar alla mina blogg behov, det betyder att läsa igenom alla bloggar jag följer vilket är ett X antal, sen att skriva i min egen blogg :)

Idag så kommer dagen bestå utav att ta det lugnt, mysa med älsklingen och kolla på film :) KAnske att jag kan lura ut honom på en promenad :)

Ikväll så är det serier, Först kommer One Tree Hill och sen Gossip Girl :D
Det är så mysigt med söndagar, ta en kopp te och sätta sig i soffan och kolla på serier:D
Förra söndagen kollade till och med pojkvännen på Gossip Girl.. hahaha :P
MEn idag ska han Raida på WOW och ska låna min dator!

Så ikväll blir jag datorlös med, så jag får stilla mitt behov under dagen ist.

Imorogn ska tjejjouren till IKEA, ett nytt försök vi blev tvungna att ställa in sist så vi får hoppas att det går bättre den här gången.

Varför är det aldrig nånting bra på Lördags och söndags morgonar på tv, just nu kollar jag på repsrisen utav disney dags, samma som jag och emma kollade på igår..
nej jag får ta och kolla på nån mysig barn film ist :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback