God morgon

Ja en tidig morgon för mig idag, jag vaknade för en halvtimme sen :)
Solen skiner och jag tror att jag ska ta mig en promenad medans pojkvännen sover :P

Idag står det inte så mycket på schemat, manga kursen ikväll är det ända för tillfället.. jag får väl se om nått dyker upp under dagen :)

idag ska jag få känna på den bittra delen av att bo så långt borta.. det kommer ta en stund att komma till och hem från mangan.. tur att det är sista gången :D

Tragiskt att jag inte har en serie den här gången heller :( Jag måste försöka kludda ner nått under dagen.. haha se där nu dök det upp nått på listan över vad jag ska göra udner dagen :)

Nej om jag kanske ska ta promenaden och sen hoppa in i duschen :)

// vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback