Helgen

Ja då var helgen snart över för den här gången med!

Lördagen startade 07.40 för min del väl framme i tumba runt halv 10 så packade jag ihop det sista och donade innan pojkvännen och hans familj och vi började bära karonger och flytta ner allt till släpvagnen.
Vi bar och bar.

Vi åkte sen ut hit till geneta och packade upp allt i lägenheten.. men ojojoj vilket kaos det blev i lägenheten.. hjälp vad saker det blev..
Vi packade upp och möblerade för att allt skulle få plats, vi har fortfarande en del kvar att göra.
Igår runt 20 så gav vi upp ovh tände några ljus och kollade på melodifestivalen.
Ingen av oss tycker att rätt låt vann.. men men..
Jag somnade som en stock efter melodifestivalen :P

Idag ska vi packa upp och dona med det som vi kan dona med.. vissa saker ska till förådet som inte är klart ännu.. och sen har vi tvätt tid.. och om jag hinner så ska jag hjälpa emma!
Jo just det vi ska handla idag med så att vi ha mat hemma

Nu ska jag bara vänta på att Sambon vaknar så vi kan sätta igång dagen!

// Vessli - trötter

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till nu me sambolivet (=

2009-03-15 @ 11:57:04
Postat av: syster

vilken låt tyckte du skulle vinna då?!?! Har du hört hennes JÄTTEregister?!?!?!?!?! :D

2009-03-15 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback