Hmm

Ja man kommer ju inte alltid överens om allt, vi har en dag när vi inte pratar så mycket idag då vi inte kommer överens om nånting.. båda är på dåligt humör idag och det är ingen bra idé att göra det värre..

Jag älskar honom av hela mitt hjärta och han mig lika så!

Just nu har vi en invänjningsperiod med varandra så när hela tiden.. även om vi tjaffsar så älskar jag när han kryper ner brevid mig och håller om mig, då känner jag mig trygg!

Nej nu ska jag kolla klart på min favorit film, JUNO den är så underbar :D

Sambon kollar på sin hockey så jag kan inte kolla på tvn :P

Senare idag så är det serier :D yeeey Gossip Girl och One tree hill :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback