Jag vill sova

Usch vad jag skulle vilja sova på morgonen en stund, idag vaknade jag kvart över 7 och kunde inte somna om... jag fattar inte..

visst det är skönt att slippa ställa en klocka och sova bort hela dagarna, men jag skulle vilja kunna sova till 9 nån dag iaf..

Gårdagen gick inte så bra, negativt besked från soc.. så tack morfar för lånet utav pengar så jag klarar mig en månad till...
Idag ska jag till banken och fixa en ny bankdosa så jag kan betala mina räkningar. Sen ska jag handla mat och katt sand, sen ska vi mysa med film och lite popcorn idag :D

Nu är det bara att han mpste vakna med:P hahaha jag kommer nog få vänta ett tag till på det :P

JAg handlade lite frukost igår, så nu blir det frukost :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback