Kväll

Ja då har dagen gått!

Jag tog en fru promenad på förmiddagen :) Frugan i telefonen och jag promenerade :P
Jag hittade en massa mysiga små vägar att gå på, speciellt att njuta utav i solen :)

Jag har vart på manga avslutning och roat mig som vanligt, och nart är det dax för sängen, jag börjar bli aningen trött nu såhär efter 15 timmars vakenhet:P

Just nu sitter jag bara och kollar runt på mina när sidor medans Sambon sitter och kollar på hellraiser.. suck.. ja den suger ganska mycket tycker jag.. men det är min åsikt..
Men snart så får jag sova snart så :) Planen är att hålla mig vaken till 23 sen sängen med bums :D
Jag hoppas verkligen att jag får sova en stund imorgon... iaf till 8 eller halv nio..

Imorgon ska jag träffa emma en sväng som det ser ut nu.. :D det ska bli kul:)

nej nu flummar jag bara för att hålla mig vaken..

// Vessli - Jag vill ha en superkatt och en supersnabbraceersnigel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback