Long time no see

Det var ett tag sedan jag skrev nu... p.g.a olika anlednigar.

Om snart 4 dagar så är det dax att flytta ihop med pojkvännen i södertälje :D
det sert jag verkligen fram emot..
Allt är packat och klart, och fixat inför lördagen :D
På torsdag så har vi känt varandra och typ träffats i 5 månader.. läskigt va tiden går fort, för mig känns det som om det har gått flera år redan.
Vi började prata med varandra på helgon.net och sen via msn. Vi pratade hela natten och på morgonen klovkan 6 bestämde vi att jag skulle åka ut till honom :D
Det bästa jag gjort, fast då kändes det inte så. När jag kom hem från honom så satt jag och grät i duschen i tre timmar, han var den första jag var med efter Johan..
Men han charmade mig och jag lyckades charma honom och här är vi idag :D

Usch vad jag saknar min mamma, nu har vi inte pratat sedan i fredags och då var det bara i ett par minuter :S
MIn syster berättade idag att vad hon sagt till henne innan hon åkte. Mamma hade sagt det att om det hände henne nått när hon var borta så skulle Syster se till att vi syskon höll ihop och att jag inte skulle bli själv ( Jag har bara mamma, syster och bror) SÅ att jag slapp sitta ensam på julafton. Min fina mamma!
Mamma har lyckats uppfostra oss syskon bra, vi håller ihop och pratar med varandra ofta. Vi skulle nog inte klara av att inte ha varandra i våra liv!

Jag älskar verkligen min familj <3


Imorgon ska jag ringa emma och förklara min totala frånvaro, jag har hemskt dåligt samvete över att ha varit borta ett tag nu, men jag tror att hon kommer förstå! <3



// Vessli - back in buissnies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback