Lördag

SM slutspelet i bandy är idag :) yeey äntligen:)

Edsbyn - Västerås på studenternas i uppsala:D
Så från 15.45 och ett tag framåt så är jag VÄLDIGT upptagen :D
Nej inget av dom är mina lag, men jag tycker om att kolla på finalen.. jag ska ladda upp med lite små godis :)

Gårdagen bestod utav tvättning och städning av lägenheten.
Älsklingen var hemma hos sina föräldrar igår, sen skulle han träffa en vän som skulle hjälpa honom med datorn. Hans dator har nämligen kraschat ( stavning), så just nu är min datanörd utan dator :P
Jag tog det lugnt och badade och njöt av min musik, sen kollade jag på P.S I love you :) grymt bra film, och efter det var det hundtricket.

Idag om vädret kommer tillåta, jag hoppas nämligen på sol och att den kommer snart, så ska jag ta en promenad i till centrum, gå på biblioteket och sen gå hem igen. Sen blir det bandy och mys :)
Förhoppningsvis så kan jag och sambon mysa lite ikväll om inte han håller på att pilla på datorn då!

Så dagen blir ganska lugn och trivsam.. ja just det jag måste ta en promenad till ica med, det får jag inte glömma :)

Hoppas ni får en bra lördag :)

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback