Måndag

Ja då är måndagen kommen igen, en ny vecka och nya utmaningar.
Vad har den här veckan att erbjuda mig då?
Jo jag ska dona i lägenheten, städa ur min gamla lägenhet, söka jobb och jaa sen var det inte så mycket mer som stod på listan över vad som måste göras.

Gårdagen spenderades med att packa upp allt som gick att packa upp, så nu har vi äntligen fått ordning på vardags/sovrummet :D äntligen.. inte exakt som det ska se ut men åtminstonde så att man kan bo och leva i det till vi får förådet.. just nu har vi en soffa och en säng i köket:P

Klockan 18 började alla mina fina serier :D så dom kollade jag så klart på :D
sen spelade vi tvspel och myste hela kvällen!
Jag vann :D hehehe :P
vem säger att tjejer inte kan spela tvspel :P

Nu ska vi vänta på ett samtal ifrån vaktmästaren om förrådet och sen dona klart :D
och jag ska försöka ta mig ut på promenad idag..  :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback