morr

Jag avskyr när människro inte respekterar det man säger.. just nu sitter jag och är took förbannd på den så kallade sambon jag har som verkligen inte kan respektera när jag säger vissa saker.. jag blir tookig på honom...

Det ska bli så skönt att få komma ifrån en stund och vara med emma :)
Så jag slipper vara med människan här hemma en stund.. jag orkar inte ha honom upp i mig hela dagarna.. det blir för mycket alldeles för mycket.. speciellt när vi bara är hemma hela tiden..
det kommer bli bättre när jag får jobb och sånt.. men ändå..

Jag önskar att han kunde respektera det jag säger...

// Vessli - föbannad


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj...det där låter inte alls bra. tyvärr är jag rädd att du kommer få stå ut me det där om jocke inte har förändrats sen han och jag va tillsammans.

hör av dig om du behöver prata, kanske ta en fika eller nåt nån dag. Lycka till nu och jag hoppas att allt verkligen löser sig till det bästa (=



kramar

2009-03-19 @ 15:14:34
Postat av: Ida Karlsson

Usch då! De låter inte alls kul. Han måste ju respektera de du säger & DIG. Hoppas allt fixar sig & blir bra. Finns här om du vill prata.

Kramar

2009-03-19 @ 21:58:36
URL: http://idakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback