Onsdag

Ja då närmar det sig lördag.. jag börjar bli aningen nervös nu.. hur ska det här gå :S
Katterna är söta när dom springer omkring bland alla karonger och leker.. dom myser och sover :)

Jag har pratat med emma idag och hon ska ta sig hit när hon slutat. skönt

Imorgon kommer slutet av min beställning ifrån ellos :D yeey fina ljus lycktor, dukar och en klänning.. om jag nu kan ha den.. jag hoppas det iaf :D
På fredag så flyttar vi katterna till södertälje, då älsklingens pappa är allergisk så tänkte vi att han skulle slippa ha dom i bilen iaf :)

Jag hoppas verkligen att snön har försvunnit innan lördag.. det är så jäkla drygt att flytta när det snöar..
och som alltid blir det kaos i sthlm när det kommer lite snö..

Älsklingen va jätte facinerad utan plogbilarna igår.. haha så mycket att han gjorde fettfläckar på mina nytvättade fönster..
Då kanman ju säga att de är ovana med snö här nere.. :P

Jag och pojkvännen satt och pratade en sväng igår och lite vad vi vill och hur vi tänker, ganska kul att se faktiskt.. och vi har en liten plan på vad vi ska göra och så :D
Det kommer börja med sambo liv iaf :) sen är planen större lägenhet :)
vi kan inte bo på sån liten yta hur länge som helst... spec inte om vi nån gång ska ha familj!


Nu ska jag klä på mig lite och försöka göra mig anständig innan emma kommer..


// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback