Snön yr och solen skiner

Ja solen skine men snön yr på samma gång.. hmmm jag blir tokig på det här jag vill ju ha vår nu :(

Idag har jag tagit det lungt och läst lite. Jag har inte riktigt haft lust att blogga än idag.
Sambon har åkt hem till sina föräldrar en sväng för det hände en tråkig grej i hans släkt igår. Så han kommer hem seneare idag.
Just nu har jag lånat hans dator. men jag hatar hans tangentbord. det är så jävla segt att skriva på. man måste slå på tangenterna för att det ska hända nått.

idag ska jag inte göra särskillt mycket utan läsa lite kolla lite på tv och så.

igår läste jag ur tre böcker.. haha när sambon fick se det så blev han milt sagt chockad.. han frågade om jag var sjuk eller så hehehe... jo jag läser en hel del och just nu läser jag igenom mina gossip girl böckerna igen och då kan man läsa ett par på en dag.. men nu har jag bara två kvar efter den här...

de senaste nätterna har jag blitt tvungen att sova på bäddsoffan som står i köket medan sambon sovit på soffan efter att en katt kissat i sängen.. men i natt så kanske vi kan sova i sängen igen :)
jag saknar hans armar omkring mig!

nej nu ger jag upp jag hatar det här tangent bortdet som satan just nu...

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback