Söderhamn

Nu sitter jag hemma hos mamma och lyssnar på de välbekanta ljuden av hemma :D

Efter många om och men lyckades Johan hitta hem till mig och joakim. Jag blev bjuden på Sibylla och gott sällskap :)
Katterna fick vara lösa i bilen på resan och det fungerade jätte bra :D det var jätte kul att se katterna springa omkring, fast Vilma sov mest i mitt knä..

Jag har en bild på diza i bilen, men ingen sladd så jag kan lägga in bilderna, jag ska kolla med broren om han har nån:)

Imorgon ska jag skjutsa min bror till skolan, ta en promenad med syster, slänga skräp med syster och njuta av staden.. innan jag blir less på den igen :)

Nu ska jah spela lite och njuta av att vara hemma hos mamma :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback