Söndag

Ja då är bandyn över för den här omgången, säsongen drar igång igen i november:)

De nya svenska mästarna i Bandy är Västerås :) Det första laget på 5 år som tagot edsbyn, så edsbyns 6 seger i rad blidde det inget av :D
Fy fan va spännande matchen var, sista minuterna av matchen så kunde jag inte lyssna eller tänka på nått annat.. jag satt verkligen och darade av nervositet, fast det inte ens var mitt lag som spelade.. läskigt värre

Jag pratade med frugan igår och vi hade diskusioner av dess like :) sen ringde min mamma :) å så glad jag är över att hon är hemma igen :)

Kvällen spenderades med filmer och en gossip girl bok. Jag gick och la mig runt nio och läste.

Idag ska jag inte göra så mycket, läsa, sitta vid datorn, ta det lugnt, dricka te och äta några bitar mörk chocklad till det!

Till frukosten imorse så kollade jag på pippi på de sju haven, jag lessnar aldrig på den filmen, den är så mycig och jag kan alla sångerna utan och innan :)

Om solen kommer fram snart så ska jag ta mig en promenad och njuta av vädret.

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback