Tisdag

Ja idag har jag packat och städat det sista, så nu är jag nästan helt klar.
Alla är fixat och ordnat inför lördag, släpet är fixat och flytt hjälpen ordnad!

Jag har städat mesta delen av dagen för att slippa tänka och känna!

Fick sms av mamma idag, hon låg och solade :P här sitter man och kollar på snön som öser ner också ligger hon i solen och njuter :D lyx!



Jag har världens skuldkänslor över att jag inte ringde emma idag som jag skulle, jag måste och då menar jag att jag måste verkligen göra det imorgon!
Jag måste verkligen förklara varför...
Just nu är jag sämsta vännen som går på denna planer och jag vet om det, det är verkligen inte schysst av mig att missa idag.
Emma är det närmaste jag har här uppe <3


/
/ Vessli - usch

Kommentarer
Postat av: Fija

Det var en riktigt smart idé. Det är ju som inte alltid man har nå vettigt att säga, men då blir det iaf nått. (:

2009-03-10 @ 22:18:26
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback