Tisdag

Nu: Unga mödrar + te
Sen: Andra avenyn + te + chocklad.

Jag är slut i kroppen idag och orkar inte skriva om dagen..

Jag har en rolig hemlighet som jag ska berätta om vid ett senare tillfälle så det är ingen idé att fråga om den.. jag behövde bara skriva ut det lite :)
Men det är spännande och nytt :D

Imorgon blir det Manga avslut och Älsklingen får vara ensam hemma en stund, samma som jag fick vara en stund idag.. Han var iväg en sväng nu på eftermiddagen så jag fick vara själv en liten stund. Vilket var jätte skönt!

Igår var emma här en sväng :) vilket var jätte kul hon var den första som kom och såg hur vi bor just nu :D Jag fick jätte fina tulpaner av henne:D

Nu är det inte långt kvar till min mamma kommer hem igen, och oj vilken överaskining hon kommer få av min syster.. hihi jag får inte skriva nått om det än.. men snart så :)
Jag saknar min mamma och länktar tills hon kommer hem. Även om det är bra för henne att få komma iväg en sväng så ska det bli skönt att få hem henne igen, så man kan ringa om det är nått eller när man bara vill prata!

Nej nu ska jag kolla klart på min tv och sen ska vi mysa lite med en film :D

// Vessli


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha...jag kollar också på Andra Avenyn.

2009-03-17 @ 21:31:02
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback