Tisdag

Ja då var det tisdag och redan har tre dagar gått av den nya månaden.. jag fick faktiskt sova till halv 9 idag :)
Idag ska jag på soc och se till att få lite pengar så jag överlever.
Senare ska jag träffa några tjejjer från jouren inne i stan, vi ska hälsa på en av de andra jourerna i stan.

Annars ser det ganska dött ut för min del, jag ska väl var amed pojkvännen och mysa som vanligt. vi har ju lite tid för sånt nu mera.
Imorogn är det Manga som gäller :D
äntligen efter en veckas uppehåll, så jag ska väl försöka göra nått vettigt till den kanske, men vi får se.. det brukar ändå inte bli så.. jag har helt tappat suget för att teckna, jag måste verkligen hitta det igen.

Haha jag satt och läste igår och min pojkvän blev väldans chockad över hur snabbt det gick :P hahah han kommer märka det ännu mer när vi bor ihop, då kommer det ligga böcker över allt och han kommer ett flertal gången hitta mig framflr en bok läsandes:P

Nu är det till att göra frukost och läsa lite, sen göra mig klar inför mötet med soc, jag kan ju inte komma dit hur som helst.. jag vill ju åtminstonde se lite hyffsad ut:P

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback