Torsdag

Ja då var det sista hela dagen hemma i min lägenhet, sista natten som kommer.. läskigt :S

Emma och jag hade lite tjejkväll igår, hon sov här och vi pratade en massa och då menar jag en massa. Vi försökte kolla på en film men det blev inte riktigt så, vi pratade massa ist.

Idag ska jag städa lite och packa de alldra sista sånt som jag äit på sista tiden. sen är det tomt och klart.. känns lite konstigt faktiskt.
Annars så ska jag ta det lugnt och kanske teckna lite på manga serien som ska vara klar nästa vecka.. som jag inte ens börjat på än :S så kanske är en bra ide att göra det nu när jag ska flytta som kommer allt vara kaos under veckan.

jag ska knäppa lite kort på röran och lägga in sen med, det ser verkligen obeboligt ut just nu.

Neee nu ska jag slöa framför tvn och vänta på att klockan blir 5 så jag kan äta sista gången idag och packa ner allt :)
Allt utom vatten kokaren, jag måste ju ha mitt te :D

hmm jag ska nog faktiskt ta en kopp nu tror jag.. fast jag ahr bara spart 5 påsar framme.. meen jag måste nog faktiskt ta en kopp ändå :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback