Torsdag

Jag orkade inte hålla mig vaken till 23.. självklart kunde jag inte sov imorse utan vaknade runt kvart i 7..suck :(
Men men jag får njuta mer av dagen :D
 Speciellt när det är sånt fint solsken som det är idag.. idag ska jag träfaf emma en sväng och ta en promenad och chattra bort en massa tid :)

Jag drömde en massa tok inatt, jag var helt paranoid när jag vaknade.. men nu när jag vart vaken en stund och fått i mig frukost så har det lagt sig..

Jag älskar verkligen min sambo av hela mitt hjärta..  men jag blir lite nyfiken på hur och vem han var innan han träffade mig.. inte för att det spelar någon roll alls.
Jag bryr mig inte alls om vem han var och hur han var, den jag älskar är den som han är nu.. men ändå blir jag lite små nyfiken.. så nyfiken som man är hehe

Även om vi tjaffsar och smågnabbas ofta så älskar jag honom ändå :) Vi kommer inte alltid överens om saker.. men vem gör det.. båda är ensvisa som getter och vägrar vika sig.. :P
Och nu i början av sambo livet så handlar det om att hitta lösaningar tillsammans och lära sig leva med den andres rutiner.. VIlket kommer med tiden.. jag önskar verkligen att det tiden går snabbt...

Snart har vi känt varandra i 6 månader.. hjälp vad fort det gått... fast det känns som om vi vart tillsammans mycket längre!

Nej nu ska jag terrorisera sambon lite.. :P jag tycker att han får vakna nu :D

// vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback