1 Maj

Idag är det första maj och en massa demonstrationer.. och vad gör jag jo jag vilar mina små stackars fötter efter gårdagens jobb :D

Efter fyra timmar men introduktion så blev vi ut kastade i kassan helt själva och fick jobba 4 timmar helt själva:D det var faktiskt super kul och dte gick bra, lite små saker som blev fel och så, men man kan ju inte alls första dagen :D

Men den som säger att det är enkelt att jobba på McDonalds har ingen aning om vad den pratar om!

jag tror att jag kan trivas där faktiskt :D

Så gårdagen spenderades framför tvn och en bra film, sen somnade jag tvärt när den var slut!

Och idag blir det bara att ta det lugnt, ska ringa emma tänkte jag och höra om vi ska ses :)

Neeej nu orkar jag inte skriva nå mer :P

// vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback