Ledig :D

Japp jag blev ledig igår då det blivit strul med schemat :D
Så nu är jag ledig hela helgen och jobbar inte förren på måndag :D

tyvärr är jag redan rastlös och har inget att göra, hur fördrev jag dagarna förr, när jag inte jobbade, och det var bara två veckor sen... hmm jag funderar över vad jag ska syssla med nu när jag är ledig så länge... imorogn blir det storstädning iaf :D

Igår ikväll så blev det lite chips och dipp :D mumsigt, vi kollade på resident evil och jag skimpte vatten över hela soffan :P hahah lätt skrämd jaaaa... :P

Jag trivs på jobbet och det är tok kul, även om det innebär en massa stress och press, men det är kul och man märker oftast inte att man jobbar 8 timmars dagar, jo på fötterna efteråt:P
hahah men annars så är det kul :)
Jag som sa att jag ALDRIG skulle jobba på mcdonalds, och nu gör jag det och trivs.. hur det kan bli egentligen.. men nu gör jag det och trivs :D

hmm nej jag kanske ska göra nått vettigt.. jag kan ju inte bara slösa bort hela dagen på ingenting.. eller?

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback