Long time no see

Ja nu var det verkligen en tag sen jag skrev nått, jag ahr haft så fullt upp med jobbet.
Numer sover, äter och jobbar jag endast :P
Första lediga dagen sedan förra söndagen var i lördags och då var min mamma här i sthlm :D Vi mös på stan och hade mysigt hela dagen :D

Annars så trivs jag på jobbet, lite seg är jag väl och får ont i fötterna :P men det får man välan vänja sig vid:P
Jag har även insett att nör jag jobbar så kommer hälsingemålet fram :P hehe så det kan bli:P
Det är stressig men kul att jobba:P
Man kan ju inte påstå att det är nått jag vill göra resten av livet!
Men en period funkar :P

Jag har en massa mardrömmar om hamburgare och menyer:P
Jag slår menyer i kudden och skriker åt alla att hämta hamburgarna åt mig :P haha så inatt hoppas jag att jag slipper drömma om hamburgare, jag vill ah en lugn natt i natt:P
En till nackdel med jobbet är att man luktar hamburgare och blir flötig, meen jag duchar när jag kommer hem så sängen inte stinker:P

Nu är tungpiercingen ur helt :( lite sorgligt men sant, så nu har jag ingen kvar :(
tattueringar är det som gäller i framtiden för mig:P
inte mig emot, dom finns kvar hela livet :D

Neej nu ska jag ta och göra mig i ordning för att sussa lite, jag ska jobba 10-19 imorron, så jag behöver min sömn!

// vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback